2017/07/05

Day 60 - 信念破碎&厭世誕生



 

 Day 60 - 信念破碎&厭世誕生




那時(幾年前),當我向陌生人求助時,沒有一個人願意幫我,這讓我感到害怕和無助,不知道該怎麼辦。(之後想想我向陌生人請求幫助的方法很難讓別人相信我...因為我拿我已經買的東西想以超低價賣給別人換取金錢,但是看在別人眼裡就變得很可疑...因為那段時期詐騙事件很多,而我應該有更好的方法解決車錢的問題。)

At that time, when I asked the stranger, no one is willing to help me, it makes me feel afraid and helpless, do not know how to do (Then think about the way I ask for help from strangers is hard to let others believe me ... because I take what I have bought to want to sell to others at ultra-low price, but look at the eyes of others become very Suspicious ... because there was a lot of fraud in that period, and I should have a better way to solve the problem of car money.


我寬恕我自己因為我接受和允許自己 對於沒有人願意幫助我感到震驚,不敢相信人類那麼自私無情。

I forgive myself because I accept and allow myself to be shocked by the fact that no one wants to help me, can not believe that man is so selfish and ruthless.



我寬恕我自己因為我接受和允許自己 相信沒有人願意幫助我,相信人類那麼自私無情。

I forgive myself because I accept and allow myself to believe that no one is willing to help me, believe that man is so selfish and ruthless.



我寬恕我自己因為我接受和允許自己 因為那時候沒有人願意幫助我而對這個世界和自己的誕生感到絕望,對人類感到厭惡,相信人類等於自私自利和無情無義,覺得世界不需要存在,生命不需要存在。

I am forgiving myself because I accept and allow myself because at that time no one is willing to help me and the despair of the world and my birth, the human disgusted, believe that human beings are equal to selfishness and ruthless, that the world does not need to exist, Life does not need to exist.



我寬恕我自己因為我沒有接受和允許自己 理性並運用常識想想我使用的方法是否正確和是否有更好的方法,反而因為害怕和信念的破碎進而對人和世界感到絕望。

I forgive myself because I did not accept and allow myself to reason and use common sense to think about the method I used correctly and whether there was a better way, but because of fear and faith break and then despair of people and the world.



我寬恕我自己因為我沒有接受和允許自己 了解到不是只要向人請求幫助就能夠得到幫助,而是要用正確的方法和找正確的人。

I forgive myself because I did not accept and allow myself to understand that it was not just to ask for help, but to use the right method and find the right person.



 DIP線上課程—學習如何超越心智系統
http://desteni.org/chinese/forum/viewtopic.php?f=9&t=690
DIP Lite--http://lite.desteniiprocess.com/ (短期免費課程)
DIP Pro --http://desteniiprocess.com/ (長期正式課程)
相關訊息產品-- EQAFE https://eqafe.com/?locale=z



沒有留言:

張貼留言